Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ice's Art
Fullmetal Alchemist Discussion Board > Fullmetal Alchemist Discussions > Fanworks > Fanarts
snwbnny
I like your art. biggrin.gif I enjoyed watching it get drawn out before my eyes. @_@
Frozen Ice Alchemist
biggrin.gif Thank you for your comment snwbunny!! I might draw some more later in the day...
hidden_death
cool
Frozen Ice Alchemist
Ok! I started this sorta series of lessons which all decribe a character from FMA! (sometimes teaches you what not to do in front of the character!)
So here they are!
http://artpad.art.com/?in7rqxqu4pk
http://artpad.art.com/?in61pd1gle44
http://artpad.art.com/?in62aszhifk
http://artpad.art.com/?in7nqbafb40
http://artpad.art.com/?in7opp4w8oc
gseed
its really good
SsleepyAlly
It's so kooool!!!

You've really got the paitience for this Ice!!

Unlike me.....
Frozen Ice Alchemist
{YAY! More comments!! biggrin.gif
@gseed: Thank you!!! I'll post more soon enough...
@Sis: Lol, just be patient... I had to try several times to do it that good on Artpad! Come on, don't be sad! CHEER UP SIS!!!!
And plz update on your art thread...

I just finished it!! Now, this is my first one so its a bit crappy, and I'm using paint so the graphics aren't so good...
Give me comments on this card, I spent 2 hours making it!!! And plz do not take it without my permission or you will face the consequences!! What the consequences are, you don't need to know ok? Now I won't give any mercy to my forum family as well, REMEMBER!!!
One more thing, you can ask me to make you one, but I can't guarentee that the graphics are gonna be fabulous and stuff. Also you need to provide me with pics and don't worry about the sprites for the teams bit! But i might not have the right sprites.
The sprites I have~
More than 1:Winry, Ed, Al, Riza, Roy, Armstrong, Schezka, ???(The guy who lost his Left eye), Scar, Elysia, Gracia
Only 1:
Lust, Gluttony, King Bradley, Rose, Pinako, Fuery, Breda, Falman, Havoc, Hughes
If I make you one, adn you wanna use it somewhere; E.G signature and etc. Then please give credit to me, if I find out, your in deep trouble.
Frozen Ice Alchemist
I am very sorry for double posting... In this post, I am telling you about stuff that I've already told you about.
But I'm gonna tell you more! Ok, sounds like a shop more now...
~RULEZ~
1. If I make you one, adn you wanna use it somewhere; E.G signature and etc. Then please give credit to me, if I find out, your in deep trouble.
2. You need to provide me with pics and don't worry about the sprites for the teams bit! But i might not have the right sprites.
3. I can't guarentee that the graphics are gonna be fabulous and stuff.
4.
(IMPORTANT)Plz do not take it without my permission or you will face the consequences!! What the consequences are, you don't need to know ok? Now I won't give any mercy to my forum family as well, I SHOW NO MERCY!

Got the hang of the rulez yet? I sure hope you did!
Oh, and also; I'll be making another individual thread for making those cards ok...
Ok, back to my arts...

NEW ARRIVAL!
http://artpad.art.com/?in9qrd1jb5mw
SsleepyAlly
That's the coolest Ice. I like how you paint the background.


As for the graphic thingy......darn it, even the little ones are getting better with computer.....I'm stuck being a farmer forever....nah, I'm not sad tongue.gif

Frozen Ice Alchemist
QUOTE(SsleepyAlly @ Sep 24 2005, 02:36 PM) [snapback]291504[/snapback]

That's the coolest Ice. I like how you paint the background.
As for the graphic thingy......darn it, even the little ones are getting better with computer.....I'm stuck being a farmer forever....nah, I'm not sad tongue.gif

Ha, I am getting better with computers tongue.gif Your not stuck, I'm just trying something new... I always loved editing pictures and making graphic stuff stuff but i just suck at it... And I have found out how to change the card background, but the grphics will turn out real bad...

NEW ARRIVAL! I bet you'll like this one very much sis!
http://artpad.art.com/?ine3rr432lk

ARGH! I still can't think of a name for my character... *headache*
Now, who cares, I'll think later...
Now I've drawn 2 pictures of my character, one is a quite normal one, and the other is abit more casual...
I'll edit this once I've thought of a name for her
SsleepyAlly
AWwwwwwwwwwwwwwwww, Royai. <3
Frozen Ice Alchemist
Just been back from the boring Australia... I've had enough of taking aeroplanes!!!! Anyway, now that I'm sick, I can't do drawing for a while, so I won't be updating at this moment. Sorry guys! >_<
I'll just borrow my thread for a moment...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.