Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hawkeye X Roy: The Royai Thread
Fullmetal Alchemist Discussion Board > Fullmetal Alchemist Discussions > FMA Character Discussions
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455
RolfKaese
interesting is the wrong word i think... INSANE is better. ;D
RolfKaese
take this!
Riza_Hawkeye
arh!!!! no more u are going to kill us all RolfKaese!!! they are all too gd!!! XD~~~~
RolfKaese
more coming soon...... wuhahaha
Chibi Viki
*drools*

ah-ahem... uh, nice pic n_n... any riza?

(Al in a suit is... strange... ^^;;)
RolfKaese



EDO-KUN IN MINISKIRT!!!!!!!!




enough for that post XD
RolfKaese
MORE!!!!




Chibi Viki
waaaaah... power puff roy so cute ^^

uhm... yaoi (roy imagining ed in miniskirt) and yuri (winlyxhawkeyepic)... creep me out (sorry guys ~_~;;)
RolfKaese
hmm... the pic with winry and hawkeye.. i like it biggrin.gif
RoyxRiza BigFan
waaaaa its really sugoi da ^+^!!! I WANNA DRAW LIKE THAT!!! YA!!!

rolf, you drew those? ohmy.gif
RolfKaese
HELL NO!! if i could, i would love myself X3
RoyxRiza BigFan
bwhahaha and i thought for a moment it was you who did it tongue.gif
RolfKaese
why the dirty laughing? wink.gif
RoyxRiza BigFan
huh? ohmy.gif no lah biggrin.gif i was joking man, nothing serious one tongue.gif sorry then
RolfKaese
naaahh....
ok, i'll forgive you this time biggrin.gif
Riza_Hawkeye
so...rolfkaese any more those picture??
i fink they drew it quite gd!! I luv it XD~~~~
RolfKaese
more coming soon biggrin.gif
Maliza
O.O!!! nice pics!!! I actually like the rizaxwinry :~
i just love this one a guy posted in anime suki, but hawkeye's eyes are not brown and that sucks but whateva

^^
RoyxRiza BigFan
oh man that kickss roy x hawkeye stuff there...more more *+*
Chibi Viki
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIII!!!!! so cute!!! especially that pic with black hayate ^^

hehehe, personally, i don't mind adult manga as long as it's royxriza... and yeah, her eye color is wrong... it should be a light shade of red-brown.


ROYxRIZA FANS UNITE!!! XD

more please...
Maliza
hahaha take these :~


cute ^^


excluding their skin color i love this one!!!!!!!!!!!!! *----*


just "meh"

one just for riza


:]
Chibi Viki
:,3

looking at these pictures... they look like they're already married. the 3rd pic looked like it was taken from the point of view of their child as LIZA bends down to pick him/her up ^^

Roy MustangxELIZABETH Hawkeye... so that'll be Mr. and Mrs. Roy Mustang... not if she can help it: Mr. and Mrs. Roy Mustang Hawkeye... hehehe....
RolfKaese
lol LIZA :,3
Maliza
hehe the second one is Roy's thought when he saw Barry hugging LIZA in chap 31 :]
Chibi Viki
o~ooh... possessive isn't he? wink.gif

hehehe, here's to hoping that arakawa-sensei won't kill her off like hughes and that he may find it in his heart to satisfy our royxliza craving and finally add some romance into their relationship...

now... if he DOES kill her... i'm gonna ready my arms and rally all royxliza fans out there, especially you guys, and head to japan! YAR!
Riza_Hawkeye
right...(totally agree)
Maliza
hmm but I dont think he is gonna kill her, because usually on those "to be continued" ppl don't die, look at hughes and ross examples
plus i read in this site that arakawas fav characters are Ed, Al, Winry and Riza (you wouldn't kill one of your fav char would you? ^.~ )
RoyxRiza BigFan
ARRGHH MORE *+*!!! THIS IS FANATASTIC STUFF!!! MAKES ME WANT TO DRAW MORE OF THEM!!!!
Maliza
hehehe i feel like makin a fantart today about what is gonna happen when roy saves liza from gluttony ^^! wOOt
RoyxRiza BigFan
hey i was thinking about that too o+O nio kidding...in a funny way...tongue.gif
Maliza
yay! lets all do fanarts and then post here for fun ^^"
lets see the different ways we imagine it xD
Chibi Viki
nice idea... hmm... since we're already at it, might as well include fanfiction to it.
Guest
fanfiction is even better IMO ^^
ill stick with the fan art cause i cant write in english very well :/ just the simple stuff (i have to read the fanfics with a portuguese/english dictionary with me ^^)
Maliza
crap~ forgot to log in with this computer u.u"
oh and btw ill post my fanart tomorrow cause i have to study for my history test
-________-" (and NO im not in summer here, my summer was a long time ago)
RoyxRiza BigFan
i prefer fanart...easier for me to grasp..fancfiction can also..but fanart more psychologically pleasing for me at least tongue.gif
Chibi Viki
hehe, do i hear doujin?

fanart+fanfiction=doujin
Maliza
O.o" that means... lets make a mini chapter ^^ (errr...........i'll try but i suck lol)
and done with pencil since maliza has no tablet xD!
Chibi Viki
smile.gif try editing it with photoshop... it's very easy and you can color it w/o problems. I use adobe photoshop 7, it's easy once you get the hang of it.
Chibi Viki
sorry guys, i made a mistake about Riza's name being 'Elizabeth'...

i just finished downloading chap 37 from Rolfkaese's link (see translator group thread), and had been scanning the whole thing (can't finish reading it now... must go to work)...

apparently, "elizabeth" is Riza's codename... sorry, my bad happy.gif;;
Maliza
yea... i use photoshop 7 too, thats the way i make my signs ^^"

but then i'll have to use the mouse to do the contour? xD oh ill try...
hmm.... i'll try painting using brushes...they look pretty cool xD

btw... i have no idea how they are gonna save hawkeye's [All hail lord Xenu] from gluttony...
can some1 give me some idea? xD (ill start on friday... FINALLY MY MIDDLE YEAR VACATION!!!! 2 weeks staring at royxriza material o.Ob )








*GASP* AAAAAAAAA ITS NOT ELIZABETH? OH NO... That scene is not that cute after all..... *cries*
RoyxRiza BigFan
i can imagine a kickss scene with roy kicking [All hail lord Xenu] big time on the fatty he he with maybe an uber violent ending tongue.gif
Maliza
yea but.... the fatass is about to eat her and i dont think roy will get there in time... plus the only way she can scape is jumping from that tall place xD
oh well screw it~ its a fanart anyway ^^"
RoyxRiza BigFan
no she can't die like that!!!!!! tongue.gif the fans will kill em!!! tongue.gif
Maliza
dont worry about that im 100% sure she WONT die ^^ but we gotta find out how lol
RoyxRiza BigFan
wishes for a kickss duke out scene, hongkong movie style cool.gif
Chibi Viki
hawkeye is a long range specialist... she's quick and smart. as long as she keeps her distance from gluttony, she'll be fine. (i hope)

i'm still not done reading chap 37 thoroughly, but i'm pretty sure she'll either beat gluttony or live through it since RanFan (that girl ninja) is up against envy meaning they couldn't gang up on her. oh, wait, Lust and Wrath, drat!

but no fears! RanFan was smart enough to use a signal flare and roy is on the way!
Maliza
LMAO!! THIS IS THE BEST CHAPTER EVER




Roy : Hi, Elizabeth! Are you well? (Me : This gives me eerie flashbacks to his “Yaa, Elysia. Genki kai?” line in ep. 37, and THIS is ch 37 and aside from the last kanas in the name, everything’s the same. Either he was hitting on Elysia or it’s his standard greeting. Wanna bet?)
Voice on Phone : Why, Roy-san, thank you for always calling me. Are you still at work?
Roy : Aah, it’s because I want to hear your voice no matter what.
VoP : How skillful *heart*. But, won’t your scaaaaaaaary aide get mad if she knows you’re slacking off like this?
Roy : *hearts going off around him* It’s all right. She’s on leave today.

Riza called herself scaaaaaaaaaary aide LMAO!
look at the avatar of a guy:

i ROFL even more when i saw this lol xD
Chibi Viki
LOL laugh.gif

there was a side note saying that he's copying Hughes's style (remember when he used to babble so much about his family over the phone? happy.gif ... i miss hughes)

EDIT: it's so funny listening to them and seeing the reactions of the other officers in mustang's office.

kick butt, riza! kick butt!
Maliza
I also like this part XD

Fury : This is the first time I’ve heard your master talk that way, you know.

Fury talking to Black Hayate xD


Riza is gettin cooler and cooler every chapter *-*
Noriko
Hehe ^^; *holds her butcher knife ready to kill if Riza dies* happy.gif;; I hope they flirt more on the phone *__* It's so cute ;_;

I've never drawn FMA related stuff... took me forever just to doodle a Roy x Hawkeye picture *__* So bad *falls* Roy looks so much younger than he is in my picture... it's his eyes! *__* His darn eyes! X___X *chops off Roy's eyes* And I gave him more chubbier cheeks...

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.