Help - Search - Members - Calendar
Full Version: R.i.p.
Fullmetal Alchemist Discussion Board > General Discussions > Roleplay Community
Pages: 1, 2
Kari_Neko
Well...Somebody is about to die. How? Who?

That's a surprise. But it shall be sad.

Rules:
-Play nice people,try not to God-Mod too much.
-Keep the swearing to minimum please? XD
-Keep the RP PG-13 period
-Have fun~

I am joining with Kari and Hades of course >w>
Mat-Mat
I'm in without a doubt...I'm curious to see who will die...hmmm...haha, anyway, It's Allen and Kanda for me, and probably I'll post more than the last one...which was none. XD
DNA
(Ha! too Ironic. I convinced Kari to kill off the Character in my RP because I didn't think that you'd join...so now he's dead, and your RPless....Sorry...

Don't worry though. I have another one in the making!)
Kari_Neko
(Not true!!!! >< we decided to kill him off before hand and I told you I'd make the RP for it >> you just failed to mention until AFTER I made the RP that you wanted to do it in the already existing one)
MaiShadowAlchemist
I'm in! With my 2 tricksters: Fuchsia and Ashes! XD
Kari_Neko
*head desk* Jesus....What am I gonna do now....DNA IT'S YOUR FAULT! DX He lacked the conversation skills to say what he wanted clearly so this RP was made out of mistake
Mat-Mat
So...we can't do a roleplay? This was all a mistake?
DNA
Sadly. You can Join Submission of The Remember Rp though.
Mat-Mat
I see...well, I got to page fifteen and I got confused in How to Remember, so I'm just going to let you finish out. XD
DNA
Idiot! Let me explain it to you!

Basiclly, L=dead and during his funeral, a Ghost with denial and Amnesia floated from the floorboards, and scared the crap out of Kari.

Sooooo How To Remember takes place like a week or so afterward, and what has happened is

-Wesker Wants to kill Kari
-A new Character, Armagus was Introduced a while ago and is still around
-Jackal is now fully Jackal and less Akabane
-Jackal has joined Chronos (Kinda, more like threated the leader to give him jobs or he'll gut her and the other members lol)
-Kari is getting alot of $hit from Soul Eater or whatever.
Kari_Neko
What a wonderful way of putting it DNA-nii >>
Mat-Mat
....I am not an idiot. >.< I just didn't get it, that's all. And I read Jack the Ripper, I knew what happened to L. The Soul Eater thing I've kind of noticed. XD
DNA
SO JOIN WOMAN! *Slap*
Mat-Mat
....No. I shall not. And that was rude, DNA. *slaps back* DX
DNA
Aw....Why not *Rubs Check*

Aw....Why not *Rubs Check*
Mat-Mat
I told you, I don't get it even having it explained to me. I don't mean I don't get it as in it's confusing, I just don't get the concept. That's all. Plus, you both post rapid fire that I can't get one post in.
DNA
Aw....Yes you can....we'll wait...

And whats confusing about it?
Kari_Neko
How bout we're completely r@ndom with what to do since we get bored and loose the plot line? XD
Mat-Mat
...Yeah, that explains it well.
DNA
...Than maybe you can make one that we join?
Mat-Mat
Um...well, I going to put this bluntly. I can't write roleplays, well, the starters of roleplays.
DNA
You can join Submission.
Mat-Mat
I already said no thanks....haha, if this gets past five pages and all it is is just us two talking, then I'll laugh my head off.
DNA
XD.

So...What to do...Want me to make another Rp?
Mat-Mat
I don't know. Eh, it doesn't matter to me. XD
DNA
Oh! Join Innocent Malice's new rp. We need members and Kari won't join cuz she's a Nazi.
Kari_Neko
..........I'm a Nazi now? Sorry for being German and on strike. *eye twitch; Maaka chops you*
Mat-Mat
Eh? How in the world is Kari a Nazi? I thought Washu-chan was the only Nazi around here, and that's for grammar.
DNA
*Is Dead*

Wait- Your German?
Kari_Neko
Yuppers,I was born in Germany >> and for Mat-Mat's sakes...I'm on an RP strike (I won't RP with him at all XD) since he refuses to do the ONE thing that I want unless I let him into meh other RP (Any Anime blah blah blah why'd I have to make the title so long?) which I won't since Innocent_Malice-chan'll kill me >>
Mat-Mat
Apparently so, DNA-kun.
DNA
When did that happen O_o
Kari_Neko
When did what happen? XD
DNA
You Being German XD
Kari_Neko
Um since I was born? XD you just never asked?
Mat-Mat
Wow...eh, at least we now know something else about you Kari. XD
DNA
I'm British if anyone cares...*Cries*
Kari_Neko
I'm British too! XD

I'm British,Irish,German,Ukranian,and something else that I can never remember >> and obviously American
DNA
No, I don't mean like that.

I mean, Directly British. As in my mom was born in Bristol. And My Father is Directly Italian, his mother being from Italy.
Mat-Mat
Haha, I'm American, British, Dutch, and German. XD
Kari_Neko
Lol both my Great Grandparents were British XD this is a r@ndom topic...
DNA
XD

I don't recongize American as an Ethnicty though, because American isn't a race, but a place where people live. The only Americans are Native Americans to me.
Mat-Mat
I know. Here we were supposed to be talking about someone dying and now we're talking about our families. Haha, my grandfather was born in the Netherlands, but he moved here when he was five. XDDD
Kari_Neko
Meh,I'm still a New Yorker and proud of it....Even if I'm surrounded by Italians >> they're pizza/pasta isn't even that good
Mat-Mat
Haha, that's sad. I was born up further north, but moved down to hick central...ugh. DDDDX
DNA
Mom moved to New Jersey at 18 to work as a nanny for a rich family. And My Dad was born in New Jersey.
Mat-Mat
O.O My dad was born in NJ too!!! Mom...well, down south. XDDD
DNA
Ha!

But when my Mom and Dad Divorced, me and my Mom Moved around NJ for a while. When my Mom Re-married we moved to Texas because of the houses...Please come and save me...
Mat-Mat
Haha, I'll try DNA. I wished we'd stay in Maine where I was born, but they decided to take me down south to have 'a true education' the way my mom did. DX
Kari_Neko
...I'm in Italy and don't know Italian? O.o We ALL need saving....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.