HAGANE NO RENKINJUTSUSHI
HAGANE NO RENKINJUTSUSHI
full metal alchemist
full metal alchemist
 



Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
Plushies, Post your home made plushies here!! ^^
*~vachi~*
post Dec 5 2006, 07:40 PM
Post #1


State Alchemist (Lt. Colonel)
****

Group: Members
Posts: 836
Joined: 29-December 05
Member No.: 28,443
Gender: Not Telling



Well, hello everyone!
The past few days I've found myself browsing people's works as in plushies and works with fabric, so I thought it would be fun to try it out myself. I've been doing some and this are my first ones:
.Wabbit.
.Dust Bunny.
wink.gif
I would love to get some feedback from this two lil' guys, and I'll be updating this topic, and of course, if there is someone else interested on doing them, just be creative and be sure to post them here!^^



<Expanded the thread to have postings of plushies by other members also. ^^ 05/15/07 ~Tombow>


--------------------
[center]

Take a look at my dA! Thank you for reading this!
Spanish Master of the Wise Hyo ~MasterKris~ Scans/images from:Silhouette
[/center]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tombow
post Dec 5 2006, 07:50 PM
Post #2


A sentient plant of some kind
Group Icon

Group: Admin
Posts: 19,780
Joined: 17-September 05
From: USA
Member No.: 23,115
Gender: Male



Tehehe, those are so cute!!!
I love the "expression" of your Dust Bunny!! biggrin.gif
Nice jobs!! I'd love to see more!! happy.gif


--------------------

Go to the top of the page
 
+Quote Post
*~vachi~*
post Dec 5 2006, 08:11 PM
Post #3


State Alchemist (Lt. Colonel)
****

Group: Members
Posts: 836
Joined: 29-December 05
Member No.: 28,443
Gender: Not Telling



^^Thank you, I'm glad you do =3 I'll be updating...tomorrow! ohmy.gif


--------------------
[center]

Take a look at my dA! Thank you for reading this!
Spanish Master of the Wise Hyo ~MasterKris~ Scans/images from:Silhouette
[/center]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ed's numbuh ...
post Dec 5 2006, 08:43 PM
Post #4


State Alchemist (Colonel)
****

Group: Members
Posts: 1,736
Joined: 11-August 05
From: Moooo
Member No.: 19,705
Gender: Female



XDD so have you decided that you wanna name the pink bunneh Buttonmeister? : D

ehh?
ehh?
ehhhhhh?

*forgets the first name she offered =_='' *

But again, those are super cute XD


--------------------


I made my signature, tell me what you think! (Avatar wasn't by me.)
COF banner coming soon.
I Make Signatures!! Go to my sig shop if ya want one ; )
- ~:.:My Lovely Forum Familly:.:~
~Is a proud Risembool Ranger~
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karlykitten
post Dec 6 2006, 03:22 PM
Post #5


Apprentice
**

Group: Members
Posts: 165
Joined: 26-October 06
From: In the corner of my room, dreaming of unicorns and flowers and world destruction...
Member No.: 42,411
Gender: Female



I love them. wub.gif


--------------------

^sig made by Nil-chan, thanks!
WHEEEEEE!!! I'm an Apprentice now!
I'm a member of the EdXArmony Clubhouse! YAYZ.
Meh Website Meh Art Meh AMVs Meh Sig Shop Meh DeviantART
Fan Fics:
MindLock Untitled so far
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blitz
post Dec 7 2006, 06:07 PM
Post #6


Major General
*****

Group: Members
Posts: 3,046
Joined: 2-August 05
From: the TARDIS
Member No.: 18,681
Gender: Not Telling



GYABO~ I wanna poke them.... >:D

Great job, they look so soft and squishable~


--------------------

just an ordinary kind of happy
Graphics by BlitzDeviantArt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caerulcis
post Dec 7 2006, 10:19 PM
Post #7


State Alchemist (Lt. Colonel)
****

Group: Members
Posts: 1,198
Joined: 21-October 05
Member No.: 24,231
Gender: Male



they are so cute, i wanna see a panda. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zarpia
post Dec 8 2006, 12:15 AM
Post #8


Rasta Maldita
******

Group: Members
Posts: 8,423
Joined: 23-December 04
Member No.: 4,384
Gender: Not Telling



OMG =O vachi, they look so ADORABLE!!!


--------------------



Go to the top of the page
 
+Quote Post
*~vachi~*
post Dec 8 2006, 10:33 AM
Post #9


State Alchemist (Lt. Colonel)
****

Group: Members
Posts: 836
Joined: 29-December 05
Member No.: 28,443
Gender: Not Telling



>_O darn, well I've been sort of busy and I lack of eyes right now...*eyes for the plushies you know* But I'm going to post Deformed Stars Twins today, in the afternoon or evening, I proooomise! tongue.gif
EDIT: As promised!
Deformed Twin Stars
QUOTE(ed @ Dec 5 2006, 09:43 PM) [snapback]481370[/snapback]
XDD so have you decided that you wanna name the pink bunneh Buttonmeister? : D

ehh?
ehh?
ehhhhhh?

*forgets the first name she offered =_='' *

But again, those are super cute XD

Heheh...what happened is that when I was posting that I forgot the names you gave me, so I simply put on that =3 though, thank you very much^^

QUOTE(Karlykitten @ Dec 6 2006, 04:22 PM) [snapback]481515[/snapback]
I love them. wub.gif

Aw, I'm glad you do^^

QUOTE(Blitz @ Dec 7 2006, 07:07 PM) [snapback]481869[/snapback]
GYABO~ I wanna poke them.... >:D

Great job, they look so soft and squishable~

heheh, they are pretty soft, but so darn small *thinks of bigger plushies*
QUOTE(Selaphiel @ Dec 7 2006, 11:19 PM) [snapback]481931[/snapback]
they are so cute, i wanna see a panda. biggrin.gif

You will, when my hand comes to life again...kinda "stabbed" it with the needle several times...*thinks of using mom's sewing machine thing*
QUOTE(Zarpia @ Dec 8 2006, 01:15 AM) [snapback]481995[/snapback]
OMG =O vachi, they look so ADORABLE!!!

=3 yesh yesh, adooorable^^*stares at them* <3


--------------------
[center]

Take a look at my dA! Thank you for reading this!
Spanish Master of the Wise Hyo ~MasterKris~ Scans/images from:Silhouette
[/center]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tombow
post Dec 11 2006, 02:00 AM
Post #10


A sentient plant of some kind
Group Icon

Group: Admin
Posts: 19,780
Joined: 17-September 05
From: USA
Member No.: 23,115
Gender: Male



QUOTE(*~vachi~* @ Dec 8 2006, 01:33 PM) [snapback]482102[/snapback]
EDIT: As promised!
Deformed Twin Stars

Those are so cute!!! They look sort of like starfish, too!! I like them very much!!! happy.gif


--------------------

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Triss Hawkeye
post Dec 11 2006, 02:53 PM
Post #11


Alchemists
***

Group: Members
Posts: 449
Joined: 1-December 06
From: Britain! ^^
Member No.: 43,067
Gender: Female



Cute! They are so sweet! I want to hug them...


--------------------
"You do not have a soul. You are a soul. You have a body."
~C.S. Lewis~
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Funderful
post Dec 11 2006, 03:56 PM
Post #12


State Alchemist (Major)
****

Group: Members
Posts: 746
Joined: 7-October 06
Member No.: 41,785
Gender: Not Telling



They're so cute. :3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*~vachi~*
post Dec 11 2006, 04:38 PM
Post #13


State Alchemist (Lt. Colonel)
****

Group: Members
Posts: 836
Joined: 29-December 05
Member No.: 28,443
Gender: Not Telling



Update! Update! Monkey Plushie with eyes now!^^

@Tombow:
Yay! Thank you very much!! =3
@Triss Hawkeye: *hug* Haaah, kidding though, they're sort of small. Thanks!
@Funderful: Thank youuu! I'm glad you think so!


--------------------
[center]

Take a look at my dA! Thank you for reading this!
Spanish Master of the Wise Hyo ~MasterKris~ Scans/images from:Silhouette
[/center]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blitz
post Dec 11 2006, 04:58 PM
Post #14


Major General
*****

Group: Members
Posts: 3,046
Joined: 2-August 05
From: the TARDIS
Member No.: 18,681
Gender: Not Telling



^ GAH! I wanna poke this one, too. :3


--------------------

just an ordinary kind of happy
Graphics by BlitzDeviantArt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RoyMustangRox
post Dec 11 2006, 05:23 PM
Post #15


Citizen
*

Group: Members
Posts: 76
Joined: 22-November 06
Member No.: 42,932
Gender: Female



OMFG!!!!!!!!!!! THE EYES R SOOOOOOO ADORABLE!!!!!!!!!!!!!


--------------------
KAKASHI~KUN <3 =^O^=
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 

Lo-Fi Version Time is now: 27th July 2016 - 12:44 AM



Copyright 2003-2004 PhoenixNetworks, LLC. All rights reserved.
Copyright Notice. Privacy policy. Acceptable Use Policy. Terms of Service.
Page Generation Time: 0.0655 seconds.
Currently Selected Stylesheet: css/default.css